Total Pageviews

14 January 2013

I am back!!!

Woahhhh!!!
HELLO everybody!!!! (feeling artis buat come back)

Assalamualaikum Bloggerland!

Saya telah diberi kata-kata semangat oleh kak yana untuk update semula blog yg semakin usang ini. 
auww memang tak sangka ada jgk org minat follow entry kite..hewhewhew

Alhamdulillah, saye sihat dan semakin sihat badan ni. Bile ntah nak kurusnye. haha
Kehidupan pun bertambah baik. Alhamdulillah juga, June last year suami saya dah pindah ke tanah air.
Kami dah tinggal sebumbung..weeee! 
Tak ada lagilah entry meroyan pasal kangen kan suami lepas ni..ahaii!
Rindu pulak nak jadi kaum nomad mcm dulu2..
Ukur highway KL-JB-KL..

masa husband call bagitau yg dia dpt pindah, saya nangis dan2 tu jgk! walaupun mase tu saya tgh jalan kt mall..
hilang rasa malu dah time tu. Balik umah, saya terus sujud syukur.

Saya yakin Allah dah rancang yg terbaik untuk saya.
Tahun lepas, doa mintak husband pindah balik duduk dgn saya lebih byk saya panjatkan pada Allah berbanding doa utk dapatkan baby..
Tahun ini, saya tahu fokus saya. 
Come on odah! never give up! (kau dah pernah pregnant, dah deliver baby comel pon. Maknanya kau tak mandul. Jadi kena work hard lagi!


"YA ALLAH, IZINKANLAH AKU UNTUK MENGANDUNG ZURIATKU. SESUNGGUHNYA PERKARA INI MUDAH SAHAJA BAGIMU"


XOXO,
odah~~



3 comments:

  1. Akhirnyaaaa....Odah kembali.Tak sabar nak tunggu post-post best dari Odah lepas nie.Suka kak Yana bila Odah sentiasa positif dalam hidup (nak jadi macam odah jugak sentiasa positif).Insya Allah, rezeki utk Odah dan Man pasti ada, percayalah masanya akan tiba.Okey lalink teruskan usaha :)

    ReplyDelete
  2. tq lalinkk!!! muah muahh! doakan kami tau!

    ReplyDelete