Total Pageviews

10 February 2013

hurt...

 السلام عليكم


Pagi benar rasanya untuk mengadu dgn flopsy-mopsy..tapi apakan daya saya takde diari untuk ditulis segala rasa hati..ye, saya orgnya memang happening, gila-gila, talkative. tapi adakah saya takde hak utk rasa marah. rasa tersinggung. rasa kecewa. T_T

Sudah tentu saya manusia biasa yg dikelilingi hasutan dan bisikan syaitan supaya saya merasakan kesedihan, kekecewaan yg terlebih-lebih. Tapi bila saya berfikir dengan Iman, saya masih rasa yg saya ni terlalu all out utk org lain di mana akhirnya, saya yg makan hati bila saya dibelakangi. 

Saya memang suka buat org happy. Saya sedia mendengar bila org nak berkongsi kesedihan mereka bersama saya. saya ikhlas bantu jika mereka perlukan komitmen dan masa saya. saya rela ketepikan kepentingan saya supaya mereka takkan rasa kecewa bila saya tidak hadir di saat mereka perlukan saya. 

Tapi kenapa saya tak dapat yg seperti itu..

Saya perlu ignore apa yg orang buat pada saya. saya tak nak nanti tergolong dlm kalangan org yg suka mengungkit. Sia-sia...

Biarlah saya telan semua..




2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete