Total Pageviews

15 January 2013

angin baru~~

Assalamualaikum...

Dulu kan, masa baru-baru kejadian kehilangan baby Syaura berlaku, saya di ajak oleh seseorang utk join blog or geng ibu yang senasib dgn saya.
Masa tu saya ingat saya sorang je yang di UJI begitu. Rupanya ramai lagi yang ditingkatkan darjatnya dengan mendapat dugaan sebegitu.
Jadi saya pon follow banyak blog ibu-ibu kepada anak-anak syurga.
Yang saya suka baca, saya highlight letak kat list ni ha.
Bila scroll tgk tajuk, mostly semua dah dapat pengganti. Alhamdulillah :)

Sekarang, saya dah kurang baca blog mereka. Tinggal seorang dua yg agak 'close' je saya akan stalk. hee!
Ok, saya rasa saya dah tau blog apa yg patot diganti dalam list tersebut.

BLOG TTC. ATAU TTCians. wahhh cool!!!

sekali lagi saya ingat saya je yg bernasib sebegini.
rupanya ramai lagi. dan mereka sangat-sangat positif utk conceive.
tak pernah give up. dan takkan putus harapan.
bila baca blog tu, banyak lagi yg saya tak tahu rupanya.
istilah-istilah rawatan, hormon, pil, and so on..
ohoiii bukan senang nak buat anak kan.
yang senang tu, bersyukurla kamu. jangan sombong dengan Allah.
Allah dah bagi uolss semua kesenangan mendapat zuriat, tapi apa yg Allah perintahkan uolss semua amek mudah je. 
takmo takmo takmo ye! :))

ok nak iklan jap!
bagi yg belum tahu, saya ada baby shop tau. macam-macam ada.
baby wear. maternity. blouse muslimah. breastfeeding.
online kat https://www.facebook.com/SyauraBabyHouse
kedai kat Masjid Jamek Pekan Nanas, Pontian, Johor.
meh la beli kat kedai kite. 
kalau geng blogger beli and bagi password " SAYA FOLLOW FLOPSY-MOPSY",,
saya akan bagi SPECIAL DISCOUNT! 
best tak best tak?

ok, till we meet again.

xoxo,
odah~~

2 comments:

  1. Kak Yana dulu pun Odah sampai stress nak fikir cara nak conceive cepat.Penah juga kak yana nanges bila cik P datang sebab rasa dah 'gagal' dalm usaha nak dapatkan anak.allahurabbi..sangat-sangat jahil masa tu tentang qada' dan qadar dari Allah.

    Bila dah preggy semula baru kak yana sedar diri bahawa Allah ada perancangannya sendiri.Kalau mengandung pun ada sebab, tak mengandung pun ada sebab.Sebab apa??hanya Allah yg tahu.Mana tau kan Allah nak bagi twin ke, triplet ke kat Odah nnt kan.

    ReplyDelete
  2. hmm aminnn..mudah mudahan cmtu la kak..usaha n ikhtiar je skrg ni..hehe

    ReplyDelete